Neem contact op

Hulp op afstand

Hulp nodig? Bel 072 512 22 05 of mail naar info@urios.nl.

Om u zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen, is het soms nodig dat onze helpdesk kan meekijken op uw scherm. U ontvangt dan telefonisch een Sessie ID van onze helpdesk-medewerker. Nadat u expliciet toestemming heeft gegeven dat onze medewerker mag meekijken op uw scherm, kunnen wij pas meekijken.

Onze helpdesk-medewerker begeleidt u telefonisch tijdens het inloggen. Hieronder vindt u ook de schriftelijke instructies. 

Klik op de knop Open Zoho Assist om de sessie te starten.

Twijfelt u of u echt een medewerker van Urios aan de lijn heeft, bijvoorbeeld omdat u ons niet heeft gebeld?
Verbreek dan de verbinding en bel ons zelf terug. Bekijk ook ons beveiligingsprotocol.

Instructies sessie starten met Zoho Assist

  1. Klik op de knop Open Zoho Assist. Er opent een nieuw scherm.
  2. Vul hier uw Sessie ID in die u van onze helpdesk-medewerker ontvangt en uw naam. Klik op Join session.
  3. Heeft u Zoho Assist nog niet eerder gebruikt op uw computer? Klik dan op Download, vervolgens op Opslaan en voer het bestandje uit.
  4. Klik op Ja bij de melding “Wilt u toestaan dat dit programma wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt?”
  5. Vervolgens krijgt u een schermpje te zien met de naam Join Session. Klik op Join.

Onze helpdesk-medewerker kan nu meekijken op uw scherm.

U kunt de sessie zelf op ieder gewenst moment afsluiten. Wij sluiten de sessie in ieder geval af voordat wij telefonisch de verbinding verbreken.